TOP 10 SON BAXILANLAR DAXIL OLQEYDIYYAT0
TELEFONTELEVİZORAUDİO VƏ VİDEOFOTO-VİDEO KAMERAKOMPÜTER VƏ AKSESSUARLARMƏİŞƏT TEXNİKASIMƏTBƏX TEXNİKASIKİÇİK EV ALƏTLƏRİMƏTBƏX

Zəmanət

Bakıda və bölgələrimizdə satış sonrası xidmətlərə: məhsulun ünvana çatdırılması və quraşdırılması, məhsulun xüsusiyyət və keyfiyyətləri barədə istehlakçının məlumatlandırılması, şikayətlərin vaxtında cavablandırılması və lazımı köməyin göstərilməsi daxildir. Soliton Mağazalar Şəbəkəsindən aldığınız məhsullara 1 ildən 3 ilədək zəmanət verilir. Bu zəmanət markalara görə fərqlənir. Zəmanət şərtlərinə uyğun olaraq bu müddət ərzində hər hansı bir texniki nasazlıq baş verdikdə bu nasazlıq mağazamızın texniki-təmir personalı tərəfindən təmir edilir, eyni zamanda zəmanətdən sonra da təmir işləri və texniki dəstək həyata keçirilir.
 
Hörmətli müştərilər,
 
Aldığınız məhsulun quraşdırılması və istifadəsi üçün mütləq “Soliton Service” - ə müraciət etməyiniz məsləhət görülür. Əks halda düzgün olmayan quraşdırılmalar sizi pulsuz servis xidmətindən məhrum edə bilər. Servis mərkəzinə müraciət etmədən öncə istifadə qaydalarını oxuyun.
 
Zəmanət Şərtlərinə Aiddir!
 
  • Zəmanət müddətində təmir işlərini servis məntəqələrində aparılması daha məqsədə uyğundur.
  • Zəmanət müddətində servis mərkəzinə, müraciət olunan tarixdən etibarən ən gec 72 saat ərzində xidmət göstərilir.
  • Təmir məqsədi ilə müştəridən qəbul olunmuş məhsul 14 ( on dörd) iş gününə qədər geri təhvil verilir.
  • Üç kontaktlı şəbəkə qoşulması olan məhsullar mütləq,  digər məhsullar vaciblik dərəcəsinə görə şəbəkəyə qoşularkən yer birləşməsi olmalıdır.
  • Məhsul alınan tarixdən etibarən zəmanət müddəti başlanmış sayılır.
  • Zəmanət müddəti bitmiş məhsula xidmət göstərilərsə əlavə 6 (altı ay) zəmanət verilir. Bunun üçün servis çekini tələb edin.

Zəmanətə aid deyil!
 
  • İstismar qaydalarına riayət edilməməsi nəticəsində yaranan nasazlıqlar
  • Mexaniki zədələnmələr
  • Periodik təmizləmələr (kondisionerin yuyulması, yuyucuların nasos və filtrlərinin təmizlənməsi, soyuducuların təmizlənməsi, audio və video başlıqlarının təmizlənməsi və.s ) və təmizləmə işləri
  • Şüşə və plastik hissələrin mexaniki zədələnmələri
  • Nəmişliyin normadan yuxarı olmasından yaranan paslanma və elektronik nasazlıqlar
  • Elektrik, su, qaz parametrlərinin normadan kənara çıxması nəticəsində yaranan nasazlıqlar
  • Məhsulda servis mərkəzinin  xəbəri olmadan istehsalçıkonstruksiyasının dəyişdirilməsi, kabel sisteminə calaq verilməsi nəticəsində yaranan nasazlıqlar
  • Səlahiyyəti olmayan kənar şəxslərin müdaxiləsi nəticəsində yaranan nasazlıqlar
  • Təbii fəlakət nəticəsində yaranan nasazlıqlar
  • Məhsulun daxilinə kənar cismlərin, həşəratların və ya maddələrin düşməsi nəticəsində yaranan nasazılqılar
  • Müştərinin təkidi ilə düzgün və istifadəyə uyğun olmayan yerdən quraşdırmalar nəticəsində yaranan nasazlıqlar
  • Zəmanət talonundakı seriya nömrəsi ilə məhsulun üzərindəki seriya nömrəsi uyğun gəlməsə və yaxud satış tarixinə sonradan dəyişiklik edilməsi nəticəsində satış tarixini müəyyən etmək mümükün olmazsa

Beko məhsullarına  - 3 il zəmanət
Blomberg məhsullarına - 3 il zəmanət
Grundig məhsullarına - 3 il zəmanət
Riffel məhsullarına - 1 il zəmanət
Grundig notbuklarına - 2 il zəmanət
Casper notbuklarına zəmanət - 1 il zəmanət
Müxtəlif markalı kiçik ev alətlərinə - 1 il zəmanət

 

 

 

Outlet Mobil Telefonların Servisi
SMS XƏBƏRDARLIQ ÜÇÜN
Altus Sərfəli qiymətlərlə Altus texnikası satış nöqtələri
Soliton Qızıl Kartı
ƏTRAFLI
HAQQIMIZDAAKSİYALARXİDMƏTMAĞAZALARKALKULYATORYENİLİKLƏRKARYERAƏLAQƏ