Zəmanət

Zəmanətli müraciət Servis xidmətinin sifarişi Zəng et: (+994 55) 222 3246
Qarşısında (*) qoyulan məlumatların doldurulması mütləqdir.
Qarşısında (*) qoyulan məlumatların doldurulması mütləqdir.
 
Bakıda və bölgələrimizdə satış sonrası xidmətlərə: məhsulun ünvana çatdırılması və quraşdırılması, məhsulun xüsusiyyət və keyfiyyətləri barədə istehlakçının məlumatlandırılması, şikayətlərin vaxtında cavablandırılması və lazımı köməyin göstərilməsi daxildir. Soliton Mağazalar Şəbəkəsindən aldığınız məhsullara 1 il zəmanət verilir. Bu zəmanət markalara görə fərqlənir. Zəmanət şərtlərinə uyğun olaraq bu müddət ərzində hər hansı bir texniki nasazlıq baş verdikdə bu nasazlıq mağazamızın texniki-təmir personalı tərəfindən təmir edilir, eyni zamanda zəmanətdən sonra da təmir işləri və texniki dəstək həyata keçirilir.
 
Hörmətli müştərilər,
 

Aldığınız məhsulun quraşdırılması və istifadəsi üçün mütləq “SOLİTON SERVİCE ”  təşkilatına müraciət etməyiniz məsləhət görülür. Əks halda düzgün olmayan quraşdırılmalar sizi pulsuz servis xidmətindən məhrum edə bilər. Servis mərkəzinə müraciət etmədən öncə istifadə qaydalarını oxuyun. Məişət əşyaları qeyri-məişət sahələrində (kafe, restoran və s.) istifadə olunarsa, bu zaman zəmanət qüvvədən düşmüş hesab edilir.

ZƏMANƏT - təqdim olunan dövrdə sıradan çıxmış ehtiyat hissəsinin pulsuz şəkildə yenisi ilə əvəz olunması deməkdir.

ZƏMANƏT - şərtləri ilə satılan məhsullar nasazlıq yarandığı halda satış tarixindən 14 (on dörd) gün ərzində dəyişdirilə və ya qaytarıla bilər. Bu tarixdən sonra müştəri məhsulun dəyişdirilməsini tələb edə bilməz.

ZƏMANƏT - məhsulun satış tarixi günündən başlayır.

Zəmanət müddətində təmir işlərinin servis məntəqələrində aparılması daha məqsədə uyğundur.

Zəmanət müddətində servis mərkəzinə, müraciət olunan tarixdən etibarən ən gec 3 (üç) gün ərzində xidmət göstərilir.

Təmir məqsədi ilə Servis Məntəqəsinə qəbul edilən məhsul 14 (on dörd) iş günü müddətində müştəriyə təhvil verilməlidir. (İstisna hallar xaric: sifariş olunan ehtiyat hissəsinin gecikməsi, fors major hallar). Əks halda məhsul yenisi ilə əvəz olunur .

Üç qütblü şəbəkə qoşulması olan məhsullar mütləq, digər məhsullar vaciblik dərəcəsinə torpaqlama olan şəbəkəyə qoşulmalıdır. Bütün birləşmələr birbaşa və ya bilavasitə qoruyucu avtomat ilə təchiz olunmalıdır. Əks halda məhsula dəyən zərər müştəri hesabına bərpa olunacaq.  

Zəmanət müddəti bitmiş məhsula “Soliton Servis “ tərəfindən xidmət göstərilərsə əlavə 6 (altı) ay zəmanət verilir. Bunun üçün servis çekini tələb edin.

Zəmanət talonundakı nömrə silinərsə, cırılarsa və yaxud hər hansı bir yazı dəyişikliyi edilərsə zəmanət etibarsız sayılır.

İri həcmli avadanlıqları elektrik tənzimləyicisi vasitəsi ilə qaz ilə işləyən avadanlıqları qaz tənzimləyicisi ilə şəbəkəyə bağlayın!
 

ZƏMANƏT ŞƏRTLƏRİNƏ AİDDİR:

· İrihəcmli məişət texnikalarının (soyuducu, paltaryuyan, qabyuyan, paltarqurudan, qaz peçləri, soba, bişirmə paneli, aspirator, televizor, dondurucu, kondisioner, elektrikli və qazlı su qızdırıcısı, kombi) 1 (bir) illik zəmanəti. Televizor panellərinin zəmanət müddəti 18 (on səkkiz) aydır.

· Məhsulda yerləşən hissələrin (istifadə qaydalarına riayət olunduğu, lazımı parametrlərin düzgün təmin edildiyi halda) sıradan çıxanlarının yenisi ilə əvəz olunması.

· Təmir məqsədi ilə məhsulun (iri həcmli) servis məntəqəsinə gətirilməsi və geri qaytarılması.

· 1 (bir) dəfə pulsuz montaj və istifadə qaydalarının izahı. 

· Kiçik həcmli məişət texnikalarının (Kiçik mətbəx əşyaları, kiçik elektronik əşyalar, elektrikli qızdırıcı, fotoaparat və kamera, ütü, tozsoran, xüsusi baxım alətləri) 1 (bir) illik zəmanəti.  
 

ZƏMANƏT ŞƏRTLƏRİNƏ AİD DEYİL:

1. İstismar qaydalarına riayət edilməzsə yaranan nasazlıqlar

2. Mexaniki zədələnmələr

3. Periodik təmizləmələr (kondisionerlərin yuyulması, yuyucuların nasos və filtrlərinin təmizlənməsi, soyuducuların təmizlənməsi, audio və video başlıqların təmizlənməsi və s.)

4. Məsafədən idarəetmə pultları və akkumulyator batareyaları

5. Yanıcı məhsullarda boya saralmaları və boya atmaları

6. Şüşə və plastik hissələrin mexaniki zədələnmələri və qırılmaları

7. Rütubətin normadan yuxarı olmasından yaranan paslanma və elektronik nasazlıqlar

8. Elektrik, su, qaz parametrlərinin normadan kənara çıxması nəticəsində yaranan nasazlıqlar 

9. Məhsulda servis mərkəzinin xəbəri olmadan istehsalçı konstruksiyasının dəyişdirilməsi, kabel sisteminə calaq verilməsi

10. Kənar şəxslərin müdaxiləsi nəticəsində yaranan nasazlıqlar

11. Təbii fəlakət nəticəsində yaranan nasazlıqlar

12. Məhsulun daxilinə kənar cisimlərin, həşəratların və ya maddələrin düşməsi nəticəsində yaranan nasazlıqlar

13. Müştərinin təkidi ilə düzgün və istifadəyə uyğun olmayan yerdən quraşdırmalar nəticəsində yaranan nasazlıqlar

 

Mobil Telefonların Servisi
SMS XƏBƏRDARLIQ ÜÇÜN
Soliton Qızıl Kartı
Soliton Qızıl KartıƏTRAFLI
* Saytda mövcud olan kampaniya, qiymət və satış şərtlərində texniki xətalara görə qüsurlar ola bilər. Buna görə şirkət heç bir məsuliyyət daşımır.
HAQQIMIZDAHAQQIMIZDAAKSİYALARAKSİYALARSERVİSSERVİSMAĞAZALARMAĞAZALARKALKULYATORKALKULYATORYENİLİKLƏRYENİLİKLƏRBloqBloqKARYERAKARYERAƏLAQƏƏLAQƏ