Aylıq ödəmə
KATEQORİYALAR

BEKO 2017 İFA SƏRGİSİNDƏ!

BEKO 2017 İFA SƏRGİSİNDƏ!
22 sentyabr, 2017

Avropa solo texnika bazarında aparıcı marka olan Beko sentyabrın 1-dən 6-dək Berlində keçirilən ən iri istehlakçı elektronika sərgisi olan IFA-da ən son məhsul və texnologiyalarını təqdim etdi.

Bu il Beko stendində: “Hər kəs üçün texnologiya, sağlam həyat və sağlam bəslənmə” şüarı önə çıxırdı.

Beko yeni tendensiyaları və alıcılarını ilhamlandıran ən son texnologiyaları ilə dünyanın 100-dən çox ölkəsində satılır. Böyük Britaniya və Polşada bazar liderliyini davam etdirən Beko fərqli ölkələrdə müxtəlif alıcı ehtiyacları üçün məhsul və xidmətlərini inkişaf etdirərək böyüməyə doğru güclü addımlar atır.

Beko dünyanın ən əhəmiyyətli görüş nöqtələrindən biri olan IFA sərgisində yenı ilk və ən yeni texnologiyalarını sərgilədi.

Beko dünyanın ən sürətli yuyucu və quruducusu olan UltraFast zaman və enerjiyə  qənaət edir. Beko Auto Dosing qabyuyan maşını Avropanın ilk avtomatik yuyucu dozasını özü nizamlayan ev tipli qabyuyan maşın olma xüsusiyyətini daşıyır.

Fast+ funksiyası 3 qat sürətli təmizlənmə, AquaIntense® texnologiyası isə 5 qat daha yaxşı təmizləmə təqdim edir.

AirTherapy® paltaryuyan maşın dünyanın ilk isti hava dövranlı paltaryuyan maşınıdır. Təravətləndirici proqramı pis qoxuların aradan qaldırılması və qırışların qarşısını almaqla həyatı asanlaşdırır.

Yeni geniş həcmli soyuducu seriyası ən yüksək keyfiyyətli məhsullardan ibarətdir və təravətliliyi təmin edən bu soyuduclar tərəvəzləri, meyvələri, ətləri, toyuqları və balıqları 3 dəfə daha təzə saxlayır. Bu da pis qoxu meydana gəlməsinə maneə törədir.

Beko IFA-da HomeWhiz® smart home platformasını da nümayiş etdirmişdir. Quraşdırılmış sobalar kombinə edilmiş mikrodalğalı soba xüsusiyyəti sayəsində ənənəvi sobalara nisbətən 50% daha sürətli yemək bişirilməsini təmin edir.

Beko IFA -da sponsoru olduğu FC Barcelona ilə birlikdə uşaqlarda sağlam bəslənməyi təşviq etmək məqsədiylə başlatdığı "Eat Like A Pro" adlı qlobal kampaniyasını da nümayiş etdirmişdir.

“Eat Like a Pro" kampaniyasının məqsədi uşaqların sağlamlığına diqqət etmək və onları sağlam qidalanmağa öyrəşdirməkdir.

Bu yöndə hədəf çox sadədir: təlimlə və rejimlə uşaqların çox yeyerək həddindən artıq kökəlməsinin qarşısını almaq.

Beko uşaqlara sağlam qidaları sevdirmək və “Eat Like a Pro”- a həvəsləndirmək üçün, FCB markalı soyuducu, espresso maşın, induksion plitə və vakuumlu blender kimi məhsullardan ibarət olan yeni bir seriya hazırlayır.

2265
* Saytda mövcud olan kampaniya, qiymət və satış şərtlərində texniki xətalara görə qüsurlar ola bilər. Buna görə şirkət heç bir məsuliyyət daşımır.
HAQQIMIZDAHAQQIMIZDAAKSİYALARAKSİYALARSERVİSSERVİSMAĞAZALARMAĞAZALARKALKULYATORKALKULYATORYENİLİKLƏRYENİLİKLƏRBloqBloqKARYERAKARYERAƏLAQƏƏLAQƏ
Zənglə
sifariş
Servisə
zəng