TOP 10 SON BAXILANLAR DAXIL OLQEYDIYYAT0
TELEFONTELEVİZORAUDİO VƏ VİDEOFOTO-VİDEO KAMERAKOMPÜTER VƏ AKSESSUARLARMƏİŞƏT TEXNİKASIMƏTBƏX TEXNİKASIKİÇİK EV ALƏTLƏRİMƏTBƏX

BEKO BARSELONA FUTBOL KLUBUNUN QLOBAL BAŞ SPONSORU OLDU!

24 fevral, 2018
2014-cü ildən bu günədək FC Barselona-nın sponsoru olan Beko 2018-ci ildən sponsorluğu üç mövsüm daha uzatdığını bildirib. Beko artıq FC Barselona-nın üç böyük qlobal sponsorlarından biridir. FC Barselona-nın ulduz oyunçusu Gerard Piqué isə Beko-nun qlobal sosial layihəsi olan 'Eat like a Pro” layihəsinin kampaniya təmsilçisi olacaq. Yenilənmiş müqaviləyə əsasən, Beko loqosu FC Barcelona formasının sol tərəfində qalacaqdır. Beko dünyada 300 milyondan çox pərəstişkarı olan FC Barselona-nın  Rəsmi Ev Alətləri və Rəsmi Məşq Partnyoru da oldu.
 
Beko FC Barcelona-ya sponsorluq etməyə başladığı 2014-2015-ci ildən etibarən İspan bazarında sabit bir böyümə xəttinə nail oldu və bazarda ilk üç oyunçu arasında iştirak etdi. 
Camp Nou-da təşkil edilən imza mərasimində danışan Qoç Holdinq İdarə Heyəti Başçısı Vəkili Əli Y. Qoç, "Geridə buraxdığımız dörd ildə son dərəcə uğurlu əməkdaşlığa imza atdıq. FC Barcelona müvəffəqiyyətini sabit bir şəkildə artırarkən, Beko da qlobal marka mövqeyini dünya səviyyəsində gücləndirdi. İnanırıq ki, yeni mövsümdə əməkdaşlığımız uğurlarımızı daha da artıracaq. "
 
FC Barcelona prezidenti Josep Maria Bartomeu; "Bu gün qlobal lider marka olan Beko ilə strateji bir ortaqlığa imza atmağın xoşbəxtliyini yaşayırıq. 2014-cü ildən bu yana səmimiyyət və güvən üzərində qurulan bu birliyi inkişaf etdirdik. Klubumuzun bu dövrdə qeyd etdiyi idman uğurlarında Beko-nun da əhəmiyyətli rolu var. Nəticədə Beko Nike və Rakuten kimi baş sponsorluq məsuliyyətini üzərinə götürdü. Bu proses bizim geniş daşınmaz əmlak layihəmiz olan Espai Barça ilə bütün dünyada mövqeyimizi daha da möhkəmləndirəcək digər strateji layihələr üçün mühüm addımdır.”
 
Gerard Piqué Kampaniya Təmsilçisi
Beko və FC Barcelona-nın qısa müddət əvvəl elan etdikləri sosial layihəsi “Eat Like A Pro” yeni sponsorluq dövrünün əsas layihələrindən biri olacaq. 'Eat Like A Pro” layihəsi uşaqların pərəstiş etdikləri idmançıları nümunə götürərək sağlam bəslənmələrini və idmanı həyatlarının bir parçası halına gətirməyi məqsəd qoyur. Dünyada sürətlə artan uşaqların şişmanlıq probleminə qarşı yaradılan bu qlobal layihənin təmsilçisi Gerard Piqué olacaq. 
 
Mətbuat konfransında çıxış edən Gerard Piqué; "Həm peşəkar idmançı, həm də 2 uşaq atası olaraq sağlam bəslənmə və düzgün şəkildə idman etmək həyatımın çox vacib bir hissəsidir. Qlobal bir problem halına gələn uşaqlıq dövrü şişmanlığı artıq narahat edici bir həddə çatib. Bu problem daha da arta bilər. Beko və mənim klubumun dünya səviyyəsində başlatdığı bu kritik mübarizənin bir hissəsi olmaqdan qürur duyuram"
 
Camp Noudakı imza mərasimində Koç Holding A.Ş. İdarə Heyəti Başçısı Vəkili Əli Y. Qoç, FC Barcelona prezidenti Josep Maria Bartomeu və Gerdard Piqué ilə birlikdə Koç Holding A.Ş. Dayanıqlı İstehlak Qrupu Başçısı Fatih Kamal Ebiclioğlu, Arçelik A.Ş. CEO Hakan Bulgurlu, Arçelik A.Ş. Marketinq üzrə baş direktor köməkçisi Zeynep Yalım Uzun və Arçelik A.Ş. Korporativ İletişim Direktoru Zeynep Özbil iştirak etmişdir. 



 
 
 
BAXIŞLARIN SAYI   1258
HAQQIMIZDAAKSİYALARXİDMƏTMAĞAZALARKALKULYATORYENİLİKLƏRKARYERAƏLAQƏ